I love my project... Cătălin Zăpodeanu

Bună!

Mă numesc Cătălin Zăpodeanu şi sunt responsabil pentru acţiunile şi jocurile sportive ce se vor derula în proiectul Learn to Get Involved. Sunt din Târgu Frumos, am 23 de ani, am terminat Facultatea de Educaţie Fizică şi Sport, iar acum sunt admis la Master la secţiunea Managementul şi Marketingul Educaţiei Fizice şi Sport. Momentan sunt profesor de educaţie fizică şi sport, în ciclul gimnazial. De asemenea, ca şi colegii mei de proiect sunt implicat în două ONG-uri (AEDD şi viitorul ASRYS). Vreau să precizez că ONG înseamnă organizaţie non-guvernamentală, deci nu are nici o legătură cu partidele politice.

Alte preocupări pe care le am sunt în domeniul sportului (antrenamente de gimnastică şi arte marţiale) şi în domeniul afacerilor (sunt administrator de firmă).

M-am implicat în proiecte datorită informaţiilor oferite de Mihaela, proiecte ce ajută la o bună colaborare între tineri şi totodată reprezintă un avantaj de a cunoaşte, a afla şi de a câştiga.

Sunt implicat în acest proiect pentru că vreau ca tinerii să-şi pună ideile în practică, să-şi petreacă timpul liber productiv, departe de calculator. Nu spun că nu e corect să petreci un timp în faţa calculatorului, dar acest timp trebuie limitat deoarece e spre avantajul nostru.

Sper că activităţile sportive la care vom participa împreună să aducă numai bună-dispoziţie şi vă garantez că o să fie o tabără super interesantă. Succesul va fi garantat!

Ne vedem în tabără să jucăm ceva!

Cătălin

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani