Ştim să ne distrăm


Sunt gata afişele? Toată lumea şi-a luat masca? Încă mai trebuie să amenajăm sala. Cristi, dar tu nu te costumezi? Unde e creionul dermatograf negru? Ajută-mă să mă machiez. Bluza asta combinată cu machiajul ăsta... chiar m-am deghizat reuşit, nu? Ai văzut cumva bandă adezivă? 
-->

Au venit nişte fete. Repede, pune-le şiret verde sau roşu. Verde? Pentru cei "disponibili", normal!! 

Mi se pare mie sau sală se aglomerează ameţitor de repede? Ce de costume. Prinţese, piraţi, contesa Dracula, uite şi un clovn, skater boy, fluturaşi, zâne, ba cred că l-am văzut şi pe Charlie Chaplin. Harta lumii s-a strâns într-o încăpere. Sunt aproape sigură că am trecut pe lângă o gheişă şi am stat de vorbă şi cu Ion a lui Liviu Rebreanu. Mihai, tu nu ai mască? Se rezolvă cu puţin fard. O Doamne! Ăla e un băiat îmbrăcat cu haine de fată?! Tipul cu halatul de baie şi ochelarii şi prietenii lui au strâns multe priviri. Au avut o idee haioasă. Câtă lume pe ringul de dans! Şi încă mai apar. Suntem aici să ne distrăm! 
În sfârşit s-a gândit cineva să organizeze ceva inedit. Ăsta e BAL MASCAT! Fără mască nu intri. 


***

Ce e drept, balul mascat a fost acum mai bine de o săptămână, dar agitaţia din seara aceea mi-o amintesc perfect. Şi distracţia a fost peste aşteptări. Multă originalitate şi chef de a se simţi bine. Asta am văzut eu la cei care au luat parte la "eveniment". Adevărul e că suntem înconjuraţi de tineri care simt nevoia să aibă parte de altceva decât o sâmbătă obişnuită la discotecă, care au nevoie de idei noi! Partea bună: asta vrem şi noi! Să organizăm cele mai tari petreceri la noi acasă, în Târgu Frumos.

To be continued..

[Uanna]

Comentarii

Anonim a spus…
fiti seriosi ma....asta nu s-a chemat bal mascat....a intrat care si cum a vrut....trebuie gasita o locatie mai buna unde sa nu stie tot orasul...in mnare parte o iesit ceva ceva....dar mai trebuia lucrat foarte mult!!!!
Anonim a spus…
nu din cauza noastra a intrat care sh cum a vrut :)).k noi am fi vrut sa fie O PETRECERE PRIVATA..dar nah..locatia.
:))
data viitoare o sa ne straduim mai mult.
Anonim a spus…
Da' suntem seriosi...maaaaa! Inteleg ca e usor sa critici!

Din punctul meu de vedere a fost o petrecere f reusita. 80 % din persoanele care au intrat s-au deghizat. Iar ce a fost cel mai bine e ca nu s-au iscat scandaluri sau violente. Asta arata ca se poate indiferent de prestigiul (ce-i drept meritat!!!) al locatiei!

Totusi data viitoare vom schimba locul!

Dar am o curiozitate: care sunt acele persoane pe care nu ai fi vrut sa le vezi acolo?
Anonim a spus…
persoanele fara invitatie....

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani