Horoscopul buclucaş şi seara de film

Vineri, 8 octombrie, la ora 19,30 vă invităm la Centrul de Tineret ASIRYS, la o seară plină de umor, cu Horoscop Buclucaş şi bancuri astrale. Din program: pe lângă discuţiile pe marginea: "au sau n-au zodiile relevanţă", vom participa la câteva jocuri nonformale, cu rol de a ne dezvolta abilităţile de comunicare nonverbală şi vom urmări o prezentare inedită. Apoi, începând cu ora 21,30, dăm startul la Seara de Film...

Cum se roagă oamenii din fiecare zodie

Berbec: Doamne Dumnezeule, te rog să îmi dai şi mie răbdare... şi poţi să faci asta chiar acum?

Taur: Doamne Dumnezeule, ajută-mă să accept schimbarea, dar nu prea repede...

Gemeni: Doamne Dumnezeule, te rog să... dar... Cine este Dumnezeu? Unde este Dumnezeu? De ce este Dumnezeu? Cum arată? Ce face? Cum face? Ce spune?

Rac: Doamne Dumnezeuleee!!!

Leu: Da, Doamne, ce mai faci? (o atitudine de egalitate ca aceasta nu mai găsiţi nicăieri!)

Fecioară: Doamne Dumnezeule, te rog să ne faci perfecţi, dar să nu o dai în bară aşa cum ai făcut ultima oară...

Balanţa: Doamne Dumnezeule, te rog ajută-mă să pot lua decizii, dar pe de altă parte, tu ce crezi că ar fi mai bine?

Scorpion: Doamne Dumnezeule, iartă-ne datoriile aşa cum şi noi iertăm datornicilor noştri, chiar dacă nemernicii nu prea o merită!

Săgetător: Doamne Dumnezeule, ţi-am spus o dată, ţi-am spus de un milion de ori, ajută-mă să nu mai exagerez atât!

Capricorn: Doamne Dumnezeule, aş vrea să te rog să mă ajuţi, chiar dacă am învăţat de mult să nu mă bazez pe alţii...

Vărsător: Doamne Dumnezeule, ştii că îmi place schimbarea, dar haosul ăsta e ridicol!

Peşti: Doamne Dumnezeule, dacă tot o să beau toată sticla asta de Scotch diseară, te rog să foloseşti aceasta îmbărbătare, pentru a prinde curaj să te cinstesc!

Contribuţie: 2 lei (pentru materiale)

Eveniment organizat de Adina Chircea în colaborare cu Marinela Moldovanu

Comentarii

vicky a spus…
Faptul ca am mai vazut filmul ,mi-a facut mare placere sa ma uit inca odata la el ;) !

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani