Oportunitate de formare în arta dezbaterilor

Când am auzit de proiectul Closer to Oxford, mi-am zis "Wow, e o şansă să învăţ să am argumente bune pe orice subiect!". Proiectul, dezvoltat de ARDOR şi Policy Center, propune ca prim pas un antrenament online. Echipe formate din 2 tineri, studenţi sau masteranzi, români, rromi sau de alte etnii, se pot înscrie pe siteul: www.closer2oxford.ro, dar nu înainte de a citi www.closer2oxford.ro/page/debateonline.

După antrenamentul online, urmează seminariile, adică din punctul meu de vedere: premiile! De seminarii vor beneficia cei mai activi tineri, care vor învăţa şi aprofunda secretele artei argumentării şi dezbaterii!

Tema de dezbatere pusă în joc pentru antrenamentul online: "E timpul să afirmăm că predarea religiei în şcoli pune în pericol laicitatea statului român?" [Sincer, nu ştiu nimic despre subiect, dar regulile de antrenament îmi sugerează să mă alimentez cu informaţii... altfel spus, să mă documentez!]

Dar ce mă motivează să particip la proiect deşi, între noi fie vorba, presupune perseverenţă şi ceva efort mental? Rezultatele de la finalul antrenamentului...

- Voi da răspunsuri bune la orice întrebare incomodă (mai ales la prezentările de proiecte sau licenţă de la facultate!);

- Voi dobândi credibilitate şi profesionalism atunci când îmi voi exprima ideile şi opiniile în faţa prietenilor, colegilor, profesorilor, angajatorilor etc.
În plus, proiectul e unica oportunitate gratuită de formare în arta argumentării şi dezbaterii din România şi e deschisă tinerilor!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani