Music Drops 4 Europe - relatări în direct

Proiectul Music Drops 4 Europe este un schimb de tineri coordonat de Asociaţia Cool di Verbania, în care noi, Asociaţia SUPER TINERI (ASIRYS), România, suntem parteneri. Celelalte organizaţii implicate în proiect sunt: Asociaţia “Patchamama” Franţa, Asociaţia “Bilecik” Youth Center Turcia şi Asociaţia “Jefa de Negociado de Información Juvenil”- Ayuntamiento de Leganés – Spania.

Din organizaţia noastră, la schimbul de tineri, au plecat pe 20 iulie, spre Verbania, 6 tineri: Cristina Radu (lider de grup), Adalbert Songott, Adelina Florescu, Ciprian Florescu, Loredana Pricop şi Cristina Chiruţi. Am promis că vom disemina "just in time" din Verbania cum şi ce se întâmplă în Music Drops 4 Europe! Aşadar... vă prezentăm relatarea Cristinei:


1. Când am ajuns: am fost cazaţi la Hostel Via delle Rosse, fetele într-o cameră cu 12 paturi; celelalte fete sunt din Turcia şi Spania. Băieţii din Italia stau tot cu băieţii din Turcia şi Spania. Cei din Franţa au decis să rămână la Kantiere (pentru că au venit 11). Am ajuns în jurul orei 16. Pe la 18,30 a fost bufetul plin cu bunătăţi italieneşti (paste, paste...: D, salată de rucola, felii de pizza etc.). Matteo (liderul italian) ne-a urat la toţi "Bun Venit" şi în timp ce mâncam aveam muzica italiană pe fundal. După, am ieşit la o plimbare cu toţii pe faleza lacului Magiore (peisajul e magnific!).

2. Prima zi (oficial) - Am început ziua cu 2 jocuri de cunoaştere; primul: trebuia ca fiecare să deseneze un obiect care îl caracterizează şi să explice de ce, al doilea: cu muzica pe fundal, trebuia să dansăm şi când muzica se oprea trebuia să ne salutăm cu oricine era în faţa noastră, după care începea muzica din nou, iar dansam, când se oprea, trebuia să repetăm salutul anterior şi să dăm un nou salut. Asta până la 4 saluturi. Când am terminat, doi câte doi am venit în faţă şi am arătat celuilalt saluturile primite. Am observat că există multe saluturi, unele asemenatoare, altele diferite de la ţară la ţară. Foarte interesant.

După jocurile de cunoaştere, am fost împărţiţi în 2 grupuri: unul al "muzicanţilor" şi unul al artiştilor. Artiştii trebuie să creeze orice legat de proiect, de apă şi de muzică. Seară am ieşit la un pub, unde am avut plăcuta surpriză să văd că nu se fumează înăuntru ci doar afară. Este interzis prin lege. Vreau asta şi în România!

3. A doua zi: Noi, "artiştii" am fost într-un orăşel, numit Alpenza unde am făcut poze, video, am înregistrat apă, în diferite forme (este un râu acolo - din nou, magnific) şi am mâncat bucate specifice zonei la părinţii Rafaelei (participantă în proiect - şi prietena lui Matteo :D). Mâncarea - mămăligă ("polenta" - am fost foarte surprinşi să vedem că mănâncă mămăligă, mai ales că vroiam să facem asta în seara noastră) cu carne şi... GORGONZOLA însoţită de vin (,iam, miam). După masă am făcut 3 jocuri de energizare. După ce am terminat partea cu fotografii, video etc. ne-am dus să mâncăm "cea mai bună îngheţată de pe glob"... într-adevăr, foarte aromată.

4. A treia zi am fost într-un oraş numit Cernobio care are de asemenea un lac minunat, lacul Como. Am participat la o competiţie între 6 formaţii, una dintre ele fiind Monkey Weather, din Verbania. Când au cântat ei, ne-am dus în faţa scenei şi am dansat, am aplaudat şi am cântat alături de ei. Şi daaaa... ei au câştigat!!!!

... va urma!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani