Pasiunea - comoara lăuntrică!

În viaţă trebuie să faci alegeri, o diversitate de alegeri, de la cele mai simple şi nesemnificative, la cele importante şi cu un impact asupra viitorului tău. Nu poţi fi sigur niciodată că tot ce vei face va avea un rezultat bun, dar niciodată nu merită să îţi pierzi speranţa. Esenţial e să lupţi şi să nu abandonezi, chiar dacă ai mici neşanse pentru ceea ce îţi doreşti cu adevărat. Fiecare bătălie câştigată va fi un plus la construirea viitorul meu, iar fiecare luptă pierdută va fi un pas înainte, căci ceea ce nu te doboară te ridică.

Din acest motiv încerc să-mi duc la capăt visul şi să fac în viaţa exact ce îmi doresc şi ce îmi place mai mult: să desenez, să pictez, să confecţionez bijuterii şi obiecte decorative. A confecţiona ceva este practic a da suflet unui lucru şi prin lucrările mele dăruiesc suflet sau menţin vie tradiţia română.

Îmi urmez pasiunea, căci toţi oameni au câte o pasiune, dar trebuie să ştii să-ţi valofici potenţialul creativ, să-ţi redescoperi “comoara lăuntrică”, pentru a-ţi forma un viitor care să includă proiecte ce te reprezintă şi ce îţi fac plăcere să le realizezi.

Mi-a plăcut să desenez încă de mică şi am fost atrasă de arta frumoasă, pentru a inventa, a decora, a face dintr-un nimic un lucru frumos. Cu multă muncă am reuşit să ridic ştacheta şi să fiu mândră de ce pot face. Am evoluat de la o foaie sau un perete mâzgălit la lucrări premiate şi admirate.

Chiar dacă au fost multe ore de lucru, multe nopţi nedormite, stând cu ochii în foi, lucrări, culori, acest lucru nu m-a plictisit niciodată, mereu găsind timp să mai schiţez ceva şi să trag câteva linii.
Sunt conştientă că pentru a-mi face un viitor bun şi pentru a-mi urma năzuinţele va trebui să lupt din răsputeri pe drumul acesta, căci nu primim nimic gratis şi trebuie să muncim pentru fiecare izbândă.

Evoluţia noastră este asemănată cu urcuşul unui pisc, care se face cu greu, dar într-un mediu propice şansele cresc.

Articolul este scris de Mihaela Miron, unul dintre reprezentanţii SUPER TINERI în proiectul Rural Youth Entrepreneurship din Armenia. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cum se formulează un obiectiv SMART?

Tîrgu Frumos - cele mai importante obiective turistice

Turism în Paşcani